LYCKLIG, LYCKLIG

HEEJ IGEN, tänkte prata lite om olika stilar, och finns de något som egentligen är snyggt eller fult.
Asså alla vi människor (people) har olika stilar alla har olkia kläder men är de egentligen schysst att gå och säga att någon har fula kläder, liksom tänk om de är hens/hennes finaste kläder. Alla får väl ha på sig vad dom vill.
Tänkte berätta lite om min stil, om de finns något att berätta. Ja jag använder mest jeans och någon tröja för jag är ingen tjej som bär klänningar och kjol i skolan, visst kjol kan funka ibland (kanske) men klänningar (nej) de är inte min stil, visst jag kan bära de på en skolaslutning eller något sånt. Jag säger inte att kjol/klänning är fult men jag gillar bara inte att använda de. sen de finns ju mycket olika stilar som t.ex. rock, punkare, hippie, glitter/glamor (stavning), hipphopp, aa typ massa andra ;D
Sen är ju alla olika så vi bär ju olika saker t.ex.som jag då jag gillar inte ett bära klänningar eller kjolar medans någon annan kanske älskar de och gillar inte att ha jeans, de får man ju välja själv vad man vill ha på sig alla är ju trotts allt olika. 
aa men de var väl typ allt jag hade och säga, kanske kommer något mer inlägg eller så kommer de imorgon men ha de bra så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0