VAD SAKERNA KOSTADE OSV !

HEEJ ALLIHOPA,
fick någon kommentar om att dom ville veta vad produkterna jag köpte här omdagen,
dom undrade vad dom kostade och var jag köpte dom, och jag kan börja med att berätta om min BB cream från mabyelline new york, jag tycker att den är jättebra för den täcker finnar och hud problem, den är en ganske lös fondation så om man inte vill ha de ska man inte köpa BB cream, men jag tycker att den är bra. Och jag köpte den på Kicks för 109kr (ganska okej) man ni hittar den också på andra affärer som t.ex. Lindex, H&M, Cubus och massa andra affärer.
Sen min makeup remove från IsaDora tycker jag är jättebra den tar bort de mesta av ditt smink och lämnar huden len och fräsch, när jag köpte den fanns de bara en kvar så jag fick den sista, de är ingen olja i och den har ingen perfym i sig heller så den luktar inget speciellt. Jag köpte den på Cubus för 69kr den finns säkert på fler affärer också men jag vet inte riktigt vilka. Sen finns de också en anna kräm från IsaDora som också är en makeup remove men de är en kräm och min är som vatten, så ni får välja själv, hoppas ni gillar inlägget och kommenetra gärna vad ni tycker så blir jag glad, ha de bra allihopa :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0