25 saker du kanske inte visste om mig!❤

Här kommer 25 saker du kanske inte visste om mig.
1. Jag faller och blir kär för snabbt.
2. Jag älskar färgen blå.
3. Jag har alltid hatat spindla och kommer alltid att göra.
4. Jag gråter alltid till sorgliga filmer (alltid).
5. Jag gillar inte skräckfilmer men jag vill se dom ändå (konstigt).
6. Jag älskar att styla andra folk ;D.
7. Jag har aldrig skolkat.
8. Jag har bara varit utomlands två gånger.
9. Min högsta dröm är att få träffa Justin bieber (kanske alla visste men var tvungen att skriva de ändå).
10. När jag har tråkigt kan jag prata med mig själv (haha).
11. Jag gillar inte att äta frukost + att jag alltid är sur och trött på morgonen när jag ska upp till skolan.
12. De godaste som finns är godis;D.
13. Mitt värsta ämne i skolan är matte.
14. Jag är ganska blyg när man träffar mig första gången.
15. Jag älskar att shoppa och kan inte spara pengar.
16. Jag har aldrig använt mys byxor i skolan.
17. Vid jul så är de typ första gången jag ska åka slalom ;).
18. Jag älskat brun håriga killar.
19. De bästa jag tycker med skolan är att få träffa alla.
20. Typ varje gång jag har klippt mig så har jag ångrat mig efteråt.
21. Jag har aldrig haft ett hål i en tand.
22. Mina bästa kompisar är Sara Maja och Wilma.
23. Jag vill aldrig mer se pranormal activity 4.
24. Jag älskar killar som luktar perfym.
25. Min favorit maträtt är tacos :).
Nu vet ni lite mer om mig, ha de bra alla och fler inlägg kommer sen❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0