BÄSTA DAN!!!!

Heeej allihopa en glad tjej som bloggar just nu ;D
Ska berätta varför, som vanligt började ju dagen med skolan, har inte så mycket att berätta om de förutom att vi slutade tidigt "yeeh". Efter skolan var jag med bästa Sara och vi var in till för att hon skulle till tandläkaren, men sen gick vi lite på 9:an också. När jag var hemma hos Sara så ringde mamma och sa att hon skulle hämta mig, men emil och mamma skulle till köpis först och köpa någonting. När man kom hem vart man överraskad för att pappa hade lagat en lyx middag för mamma och pappa firar 19 år tillsammans idag "grattis på er", nästa överraskning var att mamma kom med ett par nya skor till mig (LOVE), de var dom jag ville ha (bild kommer i slutet). BÄSTA DAN PÅ LÄNGE, iallafall en vardag <3
här är maten och mina nya skor och en bild på mig och Sara!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0