BILDER FRÅN IDAG !!

Heej allihopa, hoppas ni tycket om gårdagens inlägg.
Men nu skulle jag vilja berätta lite kortfattat om min dag, Först av allt vill jag berätta att jag fick sovmorgon imorse för vi ska tydligen börja kl 9 varje torsadag (awsome) sen har jag varit i skolan har inget att berätta om där förutom att jag fick redovisa helt själv för den jag jobbade med skulle bort... med de gick bra ändå.
sen har de väl inte hänt så mycket mer idag har varit hemma tagit lite kort som kommer nu, hoppas ni gillar dom blev faktiskt ganska nöjd med dom här bilderna :D ♥
hoppas ni gillade dom, kommentera gärna de kommer fler inlägg sen
ha de bra alla ! ♥

Kommentarer
Postat av: kornelia

sv- tack så jätte mycket finis!

klart jag kollar in, din blogg var super fin! fina bilder btw :)

2012-10-11 @ 20:28:24
URL: http://korneliias.blogg.se
Postat av: Fanny

Tack finis :)

2012-10-11 @ 20:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0