BÖRJAR BLOGGA NU IGEN!!

Heej allihopa jag vet att jag inte har bloggat på ganska länge nu men tänkte börja nu igen, hoppas ni inte blev allt för besvikna för att jag inte har bloggat på ett tag. Men i alla fall de är så himla skönt med lov har ganska mycket att göra på lovet, men kan börja med att berätta att hade tjejkväll med dom bästa i lördags och vi hade jätte kul, sen på söndag var jag på bio med Wilma och Sara vi såg paranormal activity 4, de var bra men läskig.. Sen efter de slaggade jag hos Sara. Och idag ska jag träffa Sara vet inte riktigt vad vi ska göra men om ni vill träffa oss så skriv på kik jag heter "fannyjwigren", bloggar mer sen ha de bra allihopa ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0